Friday, June 5, 2009

Kari dan Kawan

Nilah member-member baru aku (kecuali yang baju merah)...
Ichimura, Yonezawa, Moll Hummingbird, Hermy Suneo, Aoki, Shun(di dapur) dan Ito (jurukamera) selaku tuan rumah.

Yone : Hermi, aku mau makan kari Malaysia.
Aoki : Aku juga!!
Shun : Aku juga mau!!
Ichi : Pedas ke?
Hermy : Nanti aku masakkan. Kari Malaysia sangat pedas

2 hari kemudian...

Hermy : Terimalah...kari Malaysia
Shun : Waa... nampak sedap
Moll : Eh, makan guna tangan ke?
Ito : Sebab kari masakan Malaysia, kami kena guna tangan.
Moll : Kamu lihat apa?
Aoki : Lihat bagaimana mau makan dengan tangan..
Moll : Ooo...
Ito : Aoki, kamu kepalkan dan tolak dengan ibu jari. Orang Malaysia memang masak ayam dengan tulang ya?
Hermy : Iya
Moll : Ichi, bagaimana?
Ichi : Sedap.

(Perbualan yang telah dialih bahasa kepada Bahasa Melayu + Bahasa Indon...)

Berpeluh-peluh mereka makan kari pekat, likat dan pedas... sebab tu masing-masing muka berkilat...Haha...Baru diorang tau...

Picture are not taken with 2MP Camera iPhone 16GB Black but its there.

No comments: