Tuesday, June 2, 2009

Haru BBQ 2009

Sebuah taman di tepi sungai..

Inilah kami(mereka yang terlibat)...
Hari itu cuaca baik...tetiba "Jom BBQ"..
Dan aku pon "Jom"...

5:00PM Orang ramai(orang Jepun bersama anjing-anjing mereka) on the way balik, kami baru sampai nak ber BBQ..
6:30PM Matahari pun terbenam... Ah..ayam banyak lagi...teruskan je r BBQ sampai ayam dah masak ke belum pun x tau.. nampak macam dah je, makan r...
7:30PM Ada orang datang bawak ais krim Baskin Robbins.. apa lagi... xkan nak tunggu cair...bedal r..
9:00PM Balik dan tido keletihan...

Baskin-Robbins...(dijamin halal)
2 dari 3 orang yang datang bawak Baskin-Robbins... arigatou
Nantilah aku kenalkan siape 3 orang tu...
Tunggu r...

Pictures taken with 2MP Camera iPhone 16GB Black

8 comments:

Anonymous said...

weh..BELILAH DLSR

Moll22 said...

why?
gambar x lawa, blur, out of focus?
what do you expect from camera 2MP iPhone 16GB Black...hehe...

j said...

haha, moll menunggu2 saat dimana beliau boleh mengeluarkn kata2 tersebut...

more2! :D

j said...

haha, moll menunggu2 saat dimana beliau boleh mengeluarkn kata2 tersebut...

more2! :D

ainazaini said...

sape la 3 org yg bek baskin robins tu ek? ;p

-alifah yunus- said...

xajak aku pon..isk3:'(

atielaypark said...

sedap nye ais krim tu...tambah sedap kalo org yg belanja

teem said...

nk gk wat bbq.. oishisou~